loading...

دنیای وب

برترین مطالب از سراسر وب و اینترنت

بازدید : 55
چهارشنبه 6 بهمن 1400 زمان : 14:57

مقدمه ای برای ذخیره ساز اورلند Overland

این روزها اهمیت ذخیره سازی و تامین امنیت داده ها توام با پیشرفت تکنولوژی به یکی از مسائل مورد توجه در انواع مختلف سازمان و شرکت ها تبدیل شده است. به کارگیری انواع ذخیره سازها راهکاری سودمند برای ذخیره و حافظت از اطلاعات می باشد. یکی از ذخیره سازهایی که به طور معمول در سازمان ها و کسب وکارهای متوسط مورد بهره برداری قرار می گیرد، ذخیره ساز Overland می باشد که در ادامه مطالبی را در جهت آشنایی بیشتر با آن ذکر می کنیم.ذخیره سازهای Overland محصولات تولید شده توسط شرکت Overland در کالیفرنیا می باشد. محصولات این شرکت در جهت ذخیره سازی و حفاظت از اطلاعات و داده های سازمان­ها، شرکت ها و کسب کارهای متوسط تولید و روانه بازار شده اند. این مجموعه محصولات ذخیره ساز خود را در گروه های Snap Server ، Tape Libraries و NEO Series با کیفیت بالا تولید و در اختیار مخاطبان می گذارند که در ادامه به صورت اجمالی آن ها را بررسی می کنیم.

ذخیره ساز Overland دسته NEOs (Storage Loader)

این سری از ذخیره سازهای NEO Series قابلیت پشتیبانی و بایگانی اطلاعات و داده ها با ظرفیت بالا را در مجموعه های کاری و خدماتی کوچک با بودجه کم برای ذخیره سازی، به شکلی مقرون به صرفه مهیا می کند. این دسته از ذخیره ساز حداکثر 120 ترابایت را در یک فاکتور 1U به صورت فشرده بسته بندی می کند. همچنین راهکارهای به­کار برده شده در این ذخیره ساز موجب گردیده تا بتوان آن را به شکلی ایده آل در مکان دیگر و از راه دور نیز مورد استفاده قرار داد بنابراین می توان گفت که ذخیره ساز Overland در این دسته امکان انتقال داده به خارج از سایت را با طمینان و محافظت بالا فراهم می کند. همچنین اگر تکنیک فعلی سازمان یا شرکت برای حفاظت از داده ها شامل کپی یا انتقال داده ها به یک Tape drive در دسکتاپ یا Tape drive در سرور باشد امکان پشتیبان گیری و بایگانی خودکار و قابل اعتماد از داده ها و اطلاعات را فراهم می کند. در ضمن این ذخیره ساز با ترکیب قابلیت های سهولت استفاده و عملکرد قابل اعتماد توانسته است امکان ذخیره سازی کارآمد آفلاین را برای کاربران فراهم کند و از این نظر برای کسب و کارهایی که از نظر مالی دچار چالش هستند و یا بودجه کمتری را به ذخیره سازی اختصاص می دهند، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است.

ذخیره ساز overland

به طور خلاصه با استفاده از این سری از محصولات Overland می توانید تا 120 ترابایت داده را با قیمت مناسب پشتیبان گیری و بایگانی کنید و به راحتی فرآیندهای مربوط به پشتیبان گیری و بایگانی را از هر جای دنیا مدیریت کنید.

ذخیره ساز Overland دستهTape library NEOs (T24)

این ذخیره ساز و استوریج راهکاری قابل اعتماد برای بازیابی و پشتیبان گیری داده ها و اطلاعات است که برای تجارت ها و کسب و کارهای کوچک و یا از راه دور طراحی و تولید شده است. این استوریج دارای قابلیت ذخیره سازی داده ها و اطلاعات تا 360 ترابایت را به صورت فشرده و در فاکتور 2U را به شکلی شگفت انگیز برای صاحبان کسب و کار فراهم می کند، این در حالی است که این کارایی تنها با قیمت سطح پایه برای کاربران فراهم می شود. این ذخیره ساز قابلیت پشتیبان گیری و بایگانی آسان و مقرون به صرفه، قابل اعتماد و با امنیت را برای انواع مرکز داده مهیا می کند.

ذخیره ساز Overland دستهTape library NEOs (T24)

این ذخیره ساز در دو مدل 24-slot library و 12-slot auto loader تولید و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

به طور خلاصه در مورد به کارگیری این محصول می توان گفت:

- امکان پشتیبان گیری و بایگانی داده ها تا حجم 360 ترابایت را به شکلی مقرون به صرفه فراهم می کند.

- امکان مدیریت فرآیند پشتیبان گیری و بایگانی در نقاط مختلف جغرافیایی را برای مدیران و کاربران فراهم می کند.

- با افزودن Tape drives در صورت لزوم می توان شاهد افزایش و ارتقا کارایی این استوریج بود.

ذخیره ساز اورلند Overland دستهTape library NEOs (T48):

این ذخیره ساز راهکاری قدرتمند برای بایگانی و پشتیبان گیری داده ها و اطلاعات تجارت های کوچک و یا مدیریت در مکان های دیگر، در زمانی که تجارت ها با محدودیت بودجه و فضای ذخیره سازی مواجه هستند، مناسب می باشد. همچنین استفاده از این نوع ذخیره ساز راهکاری هوشمندانه و ایده آل در سازمان هایی است که چالش های ذخیره سازی داده ها در آن ها فراتر از نیازهای فضای ذخیره سازی ساده است.

از جمله ویژگی های منحصر به فرد این ذخیره ساز می توان به مواردی هم چون؛ امکان پشتیبانی از چند Drive، توان اضافی و توانایی تقسیم بندی یک کتابخانه به 4 کتابخانه کوچیکتر اشاره کرد.این ذخیره ساز قادر است اطلاعات و داده های مختلف تا حجم 4/1 پتابایت را با استفاده از قابلیت فشرده سازی با ابعاد (فاکتور) 4U پشتیبانی و بایگانی کند.

بنابراین به طور خلاصه باید گفت، با استفاده از این ذخیره ساز:

- امکان تهیه پشتیبان از داده ها و اطلاعات و بایگانی آن ها تا حجم 4/1 پتا بایت با هزینه مطلوب برای کاربران مهیا است.

- امکان رمزگذاری، مدیریت و بررسی فرآیند پشتیبان گیری سرور و بایگانی از راه دور برای کاربران فراهم است.

- در صورت نیاز و برای افزایش کارایی و ارتقا این ذخیره ساز می توان از Tape drives اضافی استفاده کرد.

استوریج Overland دسته Snap Server:

ذخیره سازهای Overland این دسته از ساده ترین ذخیره ساز های مبتنی بر NAS و iSCSI یکپارچه برای محیط های انعطاف پذیر، با عملکرد بالا است.این ذخیره سازها نخستین استوریج دارای قابلیتی مبتنی بر استانداردها به نام Dynamic RAID است که امکان گسترش خودکار poolها و حجم ذخیره سازی، بهینه کردن سطوح حفاظت از داده ها و افزایش ظرفیت بدون توقف (down time) را برای کاربران فراهم می کند. این ویژگی همچنین امکانات لازم برای برای مدیریت زیر ساخت ها را به شکلی خودکار در اختیار کاربران می گذارد و به این ترتیب باعث پیشرفت تجارت و یا کسب و کار به شکلی بدون وقفه می گردد.

ذخیره ساز overland

این ذخیره ساز بر روی پلتفرم Guardian OS ثابت شده است که شامل ویژگی هایی همچون محافظت از اطلاعات، کارایی بالای عکس فوری، پشتیبان گیری مستقیم از داده ها بر روی snap sync، RDX و data replication را به صورت اختیاری می باشد.بنابراین می توان گفت اگر به دنبال ذخیره سازی یکپارچه، ایمن و قابل ارتقا با قابلیت های پشتیبان گیری و بایگانی اطلاعات و داده ها، همگام سازی و اشتراک داده های سازمانی و ... و در عین حال مقرون به صرفه هستید ذخیره ساز Overland دسته Snap Serve در دو مدل Snap Server XSR120 و Snap Server XSR40 انتخاب مناسبی می باشد. قابل ذکر است که این مدل ها دارای ویژگی های فنی خاص خود می باشند.

مطلب پایانی:

چنانچه از مطلب پیداست انواع ذخیره ساز اورلند Overland با توجه به ویژگی هایی که دارند ممکن است برای بسیاری از تجارت ها و سازمان ها مطلوب واقع شوند، بنابراین در این مورد به شما پیشنهاد می کنیم برای بررسی فنی تر و دقیق تر مدل های این ذخیر ساز به سایت مفتاح مراجعه کنید و در صورت لزوم از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان ماهر و حرفه ای مجموعه مفتاح در این زمینه بهره بگیرید.

خرید و قیمت ذخیره ساز اورلند overland

شرکت مفتاح رایانه افزار به عنوان یکی از برترین شرکت های وارد کننده و فروشنده محصولات استوریج و ذخیره ساز در کشور می باشد که با دارا بودن مشاوران و کارشناسان فنی برجسته در فروش انواع استوریج آمادگی ارائه مشاوره های فنی برای خرید استوریج به شما عزیزان می باشد. برای خرید استوریج ذخیره ساز اورلند overland می توانید با شماره های شرکت تماس گرفته و از مشاوره های خوب کارشناسان فنی مجموعه برخوردار شوید.

برچسب ها ذخیره ساز , استوریج ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
برترین مطالب از سراسر وب و اینترنت
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 16
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 664
  • بازدید کلی : 9154
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه