loading...

دنیای وب

برترین مطالب از سراسر وب و اینترنت

بازدید : 26
شنبه 21 خرداد 1401 زمان : 19:49

یخچال فریزر یکی از متنوع ترین لوازم های خانگی برقی است که در حال حاضر توسط برندهای معتبر بسیار زیادی به بازار عرضه می شودتنوع زیاد در مدل و همچنین برندهای گوناگونی که به تولید این لوازم خانگی می‌پردازند، باعث شده که ما در هنگام خرید یخچال فریزر سردر گم شده و با مشکلاتی مواجه شویم.

ما در این مقاله قصد داریم در خصوص خرید این این کالای بسیار مهم راهنمایی‌های را به شما ارائه دهیم؛ بنابراین توصیه می کنیم که در ادامه مقاله همراه ما باشید

بسیاری از افراد بر این باورند که هر چقدر بابت خرید یک وسیله برقی هزینه بیشتری را پرداخت مند محصول بهتری را خواهند یافت لازم به ذکر است که این باور برای خرید یخچال فریزر کاملا اشتباه می باشد . اولین نکته ای که در مورد خرید این وسیله وجود دارد این است که شما یخچالی را تهیه کنید که حتماً مطابق نیازهای شما باشد.ممکن است یک یخچال هوشمند با قابلیت های بسیار پیشرفته نتواند برای افراد سالخورده و پیر کارآیی داشته باشد به همین خاطر بهتر است در ابتدا شرایط و ترجیح خود را در نظر بگیرید سپس بر اساس بودجه ای که دارید،برای خرید یخچال اقدام کنید. نکته که در این خصوص وجود دارد این است که قیمت یخچال نمی تواند میزان کیفیت آن را ثابت کند.

نکات مهم برای خرید یخچال فریزر‌

در هنگام خرید دو نکته بسیار وجود دارد که باید به آن توجه ویژه ای داشت،یکی از این نکته ها فضای آشپزخانه شما و دومی عادات خرید برای آشپزی می باشد. که در ادامه توضیحات بیشتری را در مورد این نوع دو نکته به شما ارائه خواهیم داد.

ابعاد یخچال

نکته ای که برای خرید یخچال فریزر از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است،ین است که شما در ابتدا باید حتماً فضای آشپزخانه و فضایی را که یخچال اختصاص دهید، در نظر بگیرید لازم است بدانید که تمامی یخچال ها در یک سایز ثابت تولید نمی شوند و از نظر سایز بندی و ابعاد متنوع هستند، بنابراین بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید.

ورودی یخچال فریزر

این نکته در زمان خرید یخچال فریزر از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. شما باید به عنوان یک خریدار اطلاعات داشته باشید که اندازه ورودی یخچال شما چقدر بوده و این که در آشپزخانه ای که دارید آن یخچال جا میگیرد یا نه!در صورتی که فضای اطراف دارای محدودیت باشد، بایستی ارتفاع و عرض آن محدود را پیش از خرید اندازه گیری نمایید. البته در هنگام اندازه گیری باید از هر طرف ۲ سانتی متر را اضافه در نظر بگیرید تا فضایی برای تنفس و عدم داغ شدن یخچال وجود داشته باشد.

فضای مورد نیاز برای باز شدن درب یخچال

این نکته زمانی دارای اهمیت بالایی می شود، که یخچال‌فریزر مورد نظر شما در کنار دیوار آشپزخانه قرار بگیرد. به منظور این که بتوانید به راحتی درب یخچال را باز کنید،باید به این نکته توجه داشته باشید که جهت باز کردن در به سوی دیوار نباشد.در برخی موارد که یخچال و کابینت قرار می گیرد شما باید حداقل ۵ سانتی متر را جهت گردش راحت لولاهای درب یخچال در نظر داشته باشید. البته که در برخی از یخچال فریزر های جدید و هوشمند لولاهایی به کار برده شده حالت بیرون زدگی ندارد، اما بایستی در دیگر مدل های یخچال به این نکته حتماً توجه کرد.

عادات خرید برای آشپزی

عادات خرید و آشپزی در هنگام خرید یخچال فریزر باید حتما مورد توجه قرار گیرد.اگر شما به ذخیره مواد غذایی به اندازه زیادی عادت ندارید،نیاز به خرید یخچال با ابعاد بزرگ نخواهید داشت.زیرا فقط با کار فضای بسیار زیادی را از آشپزخانه اشغال کرده و موجب افزایش مصرف برق می شوید.در واقع می توان گفت سبک زندگی هر فرد می ‌تواند روی انتخاب یخچال مورد نظر او نقش بسزایی داشته باشد.

در صورتی که یک روز در هفته برای خرید اقدام می کنید،به یخچالی نیاز خواهید داشت که ظرفیت بالایی داشته باشد در صورتی که خرید های آشپزخانه خود را هر روز انجام می دهید به یخچال با ظرفیت کمتر نیاز دارید.اگر به طور بسیار زیادی از نوشیدنی‌ ها استفاده می کنید، لازم است که بخش قرار گرفتن بطری ها را بررسی کرده تا از نظر ظرفیت مشکل نداشته باشد.بعد از بررسی فضای داخلی یخچال فریزر طبقه بندی آن نیز دارای اهمیت بالایی می باشد. در بخش فریزر باید به این نکته دقت داشته باشید که فضا به خوبی مدیریت شود تا بتوانید مواد غذایی گوناگون را در طبقه های فریزر یخچال قرار بدهید.

انواع یخچال فریزر

همان طور که در ابتدای متن به این موضوع اشاره شد یخچال فریزر در انواع و مدل های مختلفی تولید شده و به بازار ارائه می گردد. شما باید در هنگام خرید یخچال به نوع آن و نیازی که دارید تا توجه کنید به طور کلی انواع یخچال فریزر در دسته بندی های زیر قرار می گیرند:

یخچال فریزر مستقل و عمیق

این نوع از مدل های یخچال از این بابت مستقل نامیده می شوند که از همه لحاظ دارای طراحی زیبا و شکیل بوده و می توان آن را در هر مکانی جدا از این که در اطراف آن دیوار و یا کابینه وجود داشته باشد قرار داد. در واقع نمی توان این گونه یخچال ها را در میان دو کابینت جاسازی کرده و قرارداد.

یخچال فریزر بالا

در این نوع یخچال ها فریزر در قسمت بالای یخچال قرار گرفته است. این نوع از یخچال دارای فضای زیادی می باشد اما به منظور دسترسی به دیگر قسمت های یخچال باید به صورت مداوم خم شوید.این نمونه جزو قدیمی ترین نمونه های یخچال فریزر به شمار می رود‌.

فریزر پایین

در این مدل فریزر در بخش پایینی یخچال قرار گرفته و دیگر لازم نیست برای دسترسی به دیگر قسمت‌های یخچال مدام خم شوید. همچنین از یخچال فریزر دارای ظرفیت بسیار خوبی بوده و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است که امروزه اکثر تولید کنندگان یخچال محصولات خود را در این سبک تولید می ‌کند و مردم نیز تمایل بیشتری نسبت به خرید این نوع مدل از یخچال ها دارند.

خرید آنلاین و قیمت انواع یخچال فریزر

برای اطلاع از قیمت انواع یخچال فریزر میتوانید از بخش بالای این صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و براساس نیاز خود اقدام به خرید اینترنتی و آنلاین یخچال فریزر نمایید. همچنین برای اطلاع از قیمت های به روز انواع یخچال فریزر میتوانید با شماره های شرکت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان کارشناسان فروشگاه لوازم خانگی جاویدکالا بهره مند شوید.

برچسب ها یخچال , لوازم خانکی ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
برترین مطالب از سراسر وب و اینترنت
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 660
  • بازدید کلی : 9150
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه