loading...

دنیای وب

برترین مطالب از سراسر وب و اینترنت

بازدید : 109
دوشنبه 13 بهمن 1399 زمان : 11:18

امروزه برندهای زیادی وجود دارد که در عرصه تولید دوربین های مداربسته فعالیت می کنند اما مطمئنا همه ی آن ها نمی توانند با کیفیت باشند زیرا برخی از این برندها به لحاظ مهندسی استانداردها را رعایت نکرده اند. یکی از معروف ترین برندهای تولید دوربین مدار بسته ، برند هایک ویژن (hikvision) است که در ادامه بیشتر در این باره صحبت می کنیم.

معرفی برند هایک ویژن(hikvision) و تاریخچه آن

هایک ویژن (hikvision) یکی از شرکت هایی است که لوازم الکترونیکی و محصولات نظارت تصویری مثل دوربین های مداربسته تولید می کند. این کمپانی از سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرد. به جرات می توان گفت که هایک ویژن یکی از برندهایی است که توانست در زمانی کوتاه خود را به صدر جدول تولید کنندگان دوربین مدار بسته برساند، دلیل این پیشرفت این است که از بهترین تکنولوژی و بهترین متریال ها برای محصولات خود استفاده می کنند. جالب است بدانید که حدود 10 هزار نفر برای این کمپانی کار می کنند که 8 هزار نفر آن پرسنل خود شرکت و 2 هزار نفر دیگر در قسمت تحقیق و توسعه فعالیت دارند.

هایک ویژن hikvision

دوربین مداربسته تنها محصولی نیست که برند Hikvision تولید می کند، از جمله محصولات تولید شده در این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- دستگاه NVR

- دستگاه DVR

- سرورهای ویدیویی دیجیتال

- انواع دوربین مداربسته

- کارت های فشرده سازی

شعبه اصلی برند هایک ویژن در چین مستقر است، اما در سایر نقاط دنیا مثل لس آنجلس در آمریکا، آمستردام در هلند، دوبی در خلیج فارس، هند و... نیز نمایندگی دارد. یکی از مهم ترین مزیت هایی که با خرید دوربین مداربسته محقق خواهد شد این است که تا 24 ماه دارای ضمانت می باشند.

دوربین مداربسته هایک ویژن hikvision

همانطور که گفتیم شرکت هایک ویژن در زمینه تولید دوربین های مداربسته بسیار قدرتمند عمل می کند. تقریبا می توان گفت که برای تمامی اصناف و محیط ها دوربین مناسب تولید می کند، از جمله آن ها می توان موارد فوق را نام برد:

- دوربین های مداربسته آنالوگ

- دوربین مداربسته تحت شبکه

- دستگاه­ های ضبط تصاویر آنالوگ

- ذخیره سازهای تحت شبکه

این برند توانسته تاکنون در بیش از 100 کشور دنیا محصولات خود را به فروش برساند، ایران یکی از کشور هایی است که نمایندگی دوربین مداربسته این برند را به عهده دارد. شرکت فوق در بازار بین المللی توانسته سهم بالایی را به خود اختصاص دهد، دلیل آن این است که محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی را به بازار عرضه می کند.

هایک ویژن hikvision

مزایای استفاده از دوربین های مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن دارای مزیت هایی است که در ادامه برخی از آن ها را شرح داده ایم:

- این دوربین ها می توانند تصاویری با کیفیت بیش از 1080 پیکسل به صورت HD ضبط کنند.

- برخی از دوربین هایی که توسط برند هایک ویژن (hikvision) تولید می شود قابلیت عکس برداری در شب را نیز دارد لازم به ذکر است که تمامی مدل دوربین ها می توانند در شب چیزی حدود 20 تا 100 متر را عکس برداری کنند اما برخی از نمونه ها که به همین منظور طراحی و تولید شده است فواصل بیشتری را دربر می گیرند.

- به راحتی می توان از این دوربین ها استفاده کرد.

- نصب آن ها نیز همانند نحوه ی استفاده بسیار ساده است.

- برای مصرف کننده زاویه دید بازی را به همراه می آورند.

- برای ساخت این دوربین ها از استانداردهای IP 67 و IP 66 استفاده شده است.

- در صورتی که مصرف کننده مانتیور نداشته باشد حتی می تواند تصاویر ضبط شده را در روی تلفن همراه ذخیره کند.

- از دیگر مزیت هایی که می توان برای دوربین های مداربسته هایک ویژن hikvision ذکر کرد این است که امکان انتقال تصاویر را به مصرف کننده می دهند، بدین معنا که در هر مکانی که شخص حضور داشته باشد می تواند بر تصاویر ضبط شده نظارت داشته باشد.

- جالب است بدانید که این دوربین حتی می توانند دوربین های TVI ، AHD ، ANALOG و Onvif را نیز پوشش دهند.

- این شرکت می تواند انواع دوربین های مداربسته به لحاظ شکل ظاهری و کارایی تولید و به بازار عرضه کند.

- قیمت دوربین های مداربسته هایک ویژن به لحاظ سایر رقبا بسیارمقرون به صرفه است.

- کمپانی هایک ویژن حتی دوربین های بی سیم نیز تولید می کند.

هایک ویژن hikvision

چگونه می توان دوربین های مداربسته اصل هایک ویژن را خریداری کرد؟

برای این که بتوان دوربین های هایک ویژن اصل را خریداری کرد از دو روش می توان اقدام نمود، روش اول این است که به صورت حضوری به نمایندگی های هایک ویژن مراجعه کنید، علاوه بر این که محصولات آن ها همگی اصل هستند گارانتی نیز دارند که در صورت وجود هر گونه مشکل می توان آن را عودت داد یا تعویض کرد. از آن جایی که فروشندگان با دوربین های فوق آشنایی دارند در نتیجه می توانند به خریدار مشاوره دهند تا بهترین دوربین و متناسب ترین آن را خریداری کنند.

روش دیگر برای خرید دوربین های مداربسته اصل این است که به وب سایت های رسمی نمایندگی ها مراجعه کرد و بدون مراجعه حضوری مدل متناسب با محیط را خریداری کرد. در برخی از این سایت ها باید پیش از سفارش هزینه را پرداخت کرد در حالی که برخی دیگر از سایت ها هزینه را درب منزل دریافت می کنند. لازم به ذکر است که خرید آنلاین دوربین ها نیز همان مزیت ها و خصوصیات را دارد. اما مزیتی که خرید حضوری نسبت به خرید آنلاین دارد این است که می توان از فروشنده مشاوره دریافت کرد.

نمایندگی محصولات شرکت هایک ویژن hikvision در تهران

شرکت مفتاح رایانه افزار یکی از برترین نمایندگی محصولات شرکت هایک ویژن hikvision در تهران می باشد که با ارائه خدمات گسترده و فروش انواع محصولات این برند، همواره در حال همکاری با شرکت ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی بوده است.

برچسب ها دوربین مداربسته ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
برترین مطالب از سراسر وب و اینترنت
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 34
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 682
  • بازدید کلی : 9172
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه