loading...

دنیای وب

برترین مطالب از سراسر وب و اینترنت

بازدید : 24
دوشنبه 20 تير 1401 زمان : 20:22

معرفی گوشتکوب برقی

اگر به دنبال اطلاعاتی درباره گوشتکوب برقی هستید با ما همراه باشید. امروزه گوشتکوب برقی در اکثر آشپزخانه ها دیده می شود. با استفاده از گوشتکوب برقی سرعت عمل شما برای آشپزی بالا خواهد رفت و از آشپزی لذت می برید. اندازه گوشتکوب کوچک بوده و جای کم تری نسبت به لوازم مشابه می‌گیرد. گوشتکوب برقی برای کسانی که در حجم کم آشپزی می‌کنند، وسیله مناسبی است. گوشتکوب از نظر عملکرد شبیه غذاساز و مخلوط کن است. گوشتکوب برقی‌ برای خرد و له کردن انواع سبزیجات و درست کردن نوشیدنی و انواع کیک ها استفاده می‌شود. در این مقاله به بررسی موارد زیر می پردازیم:

اجزای گوشتکوب برقی

یکی از اجزای تشکیل دهنده گوشتکوب‌ برقی تیغه‌ است. تیغه ها به کمک یک الکتروموتور می چرخند. سرعت آن ها قابل تنظیم است و دارای انواع یک سرعته تا چهار سرعته هستند. برخی مدل های گوشتکوب برقی چند نوع تیغه دارند و با توجه به نیاز قابل تعویض هستند. یکی دیگر از اجزای گوشتکوب دکمه تنظیم سرعت است که در انتهای دسته قرار می گیرد و معمولا حالت چرخشی دارد. گوشتکوب برقی دارای دسته‌ای از جنس پلاستیک‌ و یا فلز است. علاوه بر این دارای کاسه مخصوص برای عمل له کردن و مخلوط کردن می باشد. از دیگر اجزای گوشتکوب برقی باتری قابل شارژ است که در برخی مدل ‌ها جدا می شود و در برخی مدل های دیگر قابل جدا شدن نیست. گوشتکوب های برقی با توان بالا، با برق مستقیم شهری کار می کنند. گوشتکوب برقی با محدوده توان مصرفی حدود 50 وات تا حدود 700 وات در بازار یافت می شود. هر چه گوشتکوب برقی توان مصرفی بالاتری داشته باشد به راحتی می توان به وسیله آن مواد غذایی سفت تر مانند گوشت قرمز را له کرد.

راهنمای خرید گوشت کوب برقی

گوشتکوب برقی دارای مدل‌های مختلفی است و کارهای متفاوتی را می توان با آن انجام داد. برخی از گوشتکوب قابلیت هایی مانند آسیاب برقی ، غذاساز ، خردکن برقی و همزن را دارند و برخی مدل‌های آن فقط یک کار انجام می‌دهند. شما با توجه به نیاز خود باید مدل مناسب را انتخاب کنید. در هنگام خرید گوشتکوب برقی باید به قدرت موتور توجه کنید، قدرت موتور یک عامل مهم برای نشان دادن عملکرد مناسب گوشتکوب است. قدرت موتور گوشتکوب برقی های موجود در بازار از 100 وات تا 250 متفاوت است. طراحی و زیبایی گوشتکوب برقی نیز باید مورد توجه قرار گیرد. نکته دیگری که هنگام خرید گوشتکوب برقی باید به آن توجه داشته باشید، سرعت چرخش تیغه های آن است. در برخی از مدل های گوشتکوب برقی قابلیت تنظیم و تغییر سرعت وجود دارد ولی برخی مدل‌ها فقط با یک سرعت کار می‌کنند. نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد جنس تیغه‌ و میله‌ اصلی و همچنین جنس بدنه گوشتکوب برقی است. برای شست و شوی راحت گوشتکوب برقی بهتر است قطعات آن قابل جداسازی باشند. نکته دیگری که در خرید گوشتکوب برقی باید مورد توجه قرار دهید، وزن دستگاه است. بهتر است مدل ‌هایی را انتخاب کنید که وزن پایین‌تری داشته و بتوان با یک دست آن ها را بلند کرد. نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، نحوه اتصال تیغه به دسته است. تیغه های گوشتکوب برقی معمولا به سه حالت پیچی، پرسی و پیچ و مهره ای به بدنه دستگاه متصل می شوند که بهترین حالت آن حالت پرسی است.

نکاتی مهم برای استفاده از گوشتکوب برقی

استفاده از گوشت کوب برقی‌ کار ساده ای است و کافی است دکمه روی بدنه‌ دستگاه را بزنید تا شروع به کار کند. اگر قصد شستن گوشتکوب برقی را دارید حتما آن را از برق بکشید و دقت کنید که آب به موتور آن نرسد. بعد از شست و شو، قطعات گوشتکوب برقی را با دستمال خشک کنید. نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد این است که سعی کنید گوشتکوب برقی به طور مدوام روشن نماند.

مدل های مختلف گوشتکوب برقی

گوشتکوب برقی انواع و مدل های مختلفی دارد که در اینجا به بررسی چند مدل از آن می پردازیم. برای اطلاع از انواع مدل ها و همچنین خصوصیات هر کدام پیشنهاد می کنیم به فروشگاه لوازم خانگی جاوید کالا مراجعه کنید.

گوشتکوب برقی مولینکس مدل DD101141

گوشتکوب برقی مولینکس مدلDD101141 دارای موتور قدرتمند و سایز کوچکی است و به راحتی قابل استفاده است. علاوه بر این دارای حلقه‌ آویز در پشت است که با استفاده از آن می توانید گوشتکوب برقی را به قلاب‌های روی دیوار یا کابینت آویزان کنید. تیغه‌ های این مدل گوشتکوب برقی از جنس استیل و بسیار تیز هستند و قادرند مواد غذایی را به‌ خوبی له کرده یا بکوبند. بدنه و دسته‌ این مدل گوشتکوب برقی از جنس پلاستیک محکم و با کیفیت است. این محصول دارای یک لیوان پلاستیکی با ظرفیت کمتر از یک لیتر می باشد. این مدل گوشتکوب برقی یک سرعته است.

گوشتکوب برقی گوسونیک مدلGSB-828

گوشتکوب برقی گوسونیک مدل GSB-828 دارای توان مصرفی 800 وات است. جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ می باشد. این دستگاه دارای قابلیت همزدن، مخلوط کردن و پوره کردن انواع مواد غذایی است. این مدل گوشتکوب برقی دارای تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ است. دارای یک کلید چرخشی در روی بدنه، برای تعیین میزان سرعت است.

گوشتکوب برقی پاناسونیک مدل MX-SS1

گوشتکوب برقی پاناسونیک مدل MX-SS1 دارای توان مصرفی 600 وات است. این دستگاه قابلیت‌ های همزن و خردکن را هم دارد. جنس بدنه این مدل گوشتکوب برقی ترکیبی از پلاستیک و استیل ضدزنگ است. تیغه های این مدل گوشتکوب برقی دارای دو پره بسیار تیز است که مواد غذایی را بدون له‌شدگی خرد می کنند. دارای یک پارچ مدرج 7/0 لیتری است.

خرید اینترنتی گوشتکوب برقی

برای خرید اینترنتی گوشتکوب برقی پیشنهاد می کنیم که به فروشگاه لوازم خانگی جاوید کالا مراجعه کنید. در فروشگاه جاوید کالا انواع مدل های گوشتکوب برقی با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می شوند. در فروشگاه اینترنتی جاوید کالا شما با انتخاب هر مدل تمامی ویژگی های آن را مشاهده می کنید و می توانید با توجه به نیاز خود مدل مناسب را انتخاب کنید. پس از انتخاب مدل مناسب خود آن را سفارش داده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

خرید آنلاین و قیمت انواع گوشتکوب برقی

برای اطلاع از قیمت انواع گوشتکوب برقی میتوانید از بخش بالای این صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و براساس نیاز خود اقدام به خرید اینترنتی و آنلاین گوشتکوب برقی نمایید. همچنین برای اطلاع از قیمت های به روز انواع گوشتکوب برقی میتوانید با شماره های شرکت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان کارشناسان جاوید کالا بهره مند شوید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
برترین مطالب از سراسر وب و اینترنت
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 582
  • بازدید کلی : 9072
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه