loading...

دنیای وب

برترین مطالب از سراسر وب و اینترنت

بازدید : 12
دوشنبه 23 آبان 1401 زمان : 17:10

معرفی کولر آبی

کولر آبی از سری وسایل ساخته ی دست بشر است که با تولید هوای خنک تحمل گرمای هوا را در فصل تابستان برای ما آسان کرده است. این دستگاه به وسیله ی تبخیر آب هوای خانه را خنک و دلپذیر می سازد و به میزانی که کولر آبی گردش آب داشته باشد تولید سرما توسط آن نیز بیشتر است. شیوه ای که برای تولید سرما در کولر آبی به کار برده شده است برگرفته از همان سرمایش تبخیری است که در تمدن های ایران باستان نیز وجود داشته است. در این روش ایجاد هوای خنک بخاطر تغییر حالت آب از مایع به بخار است. کولر آبی با رطوبتی که ایجاد می کند از خشک شدن هوای خانه در فصل گرما جلوگیری می کند.

عملکرد کولر آبی

در این دستگاه آب به وسیله ی پمپی که درون آن تعبیه شده است از تشتک به بالای پوشال هایی که در دیواره های کولر وجود دارند انتقال داده می شود. بخاطر رطوبتی که توسط آب در پوشال ها ایجاد می شود و با حرکت فن هوای مرطوب از روی پوشاله ها عبور می کند. تکرار این عمل باعث خنک شدن هوا و انتقال آن به درون محیط خانه می شود. دستگاه کولر آبی برای مناطقی که آب و هوای گرم و خشک دارند بسیار پرکاربرد است و بیشتر از کولرهای گازی و سایر وسایل سرما زا مورد توجه و استفاده قرار می گیرد. اما برای مناطقی که در نزدیکی دریا قرار دارند این دستگاه چندان مناسب نیست و خرید آن توصیه نمی شود.

مزایای کولر آبی

این وسیله به سبب توانایی که در ایجاد هوای خنک دارد و نیز بخاطر قیمت مناسب،کاربرد فراوان در مناطق گرم و خشک، نصب آسان و نیز مصرف پایین آن نسبت به سایر وسیله هایی که به ایجاد سرما می پردازند هنوز هم در بین خریداران بسیار پرطرفدار و پرفروش می باشد. کولر آبی علاوه بر اینکه بسیار به خنک شدن هوا کمک می کند با ایجاد رطوبت از خشکی هوا و ترک خوردن وسایل چوبی جلوگیری می کند. از دیگر مزایای این دستگاه می توان به این اشاره کرد که با ورود هوای تازه گرد و غبار موجود در آن توسط رطوبتی که ایجاد می شود شسته و از بین می رود.

سایز کولر

کولر آبی در سایز ها و ابعاد مختلفی تولید می شود که با توجه به فضای موجود و نیازی که مشتری دارد تنوع برای انتخاب بسیار است. در این میان کولر آبی کوچک از نمونه هایی است که بسیار پرفروش می باشد و برند های متنوعی در بازار به ارائه ی این محصول پرداخته اند.

قیمت کولر آبی

این دستگاه با توجه به تنوعی که در اندازه و طراحی دارد در برندهای مختلف دارای قیمت های گوناگونی است. برای نمونه قیمت کولر آبی کوچک نسبت به ابعاد بزرگ تر آن متفاوت است و می توان گفت قیمت کولر آبی کوچک ازان به دلیل توجه به نیاز مشتری بسیار مناسب می باشد. همچنین این دستگاه به دلیل سهولت در استفاده بسیار پرفروش و پرطرفدار است. در سایت جاوید کالا که یکی از مورد اعتماد ترین سایت های فروش محصولات خانگی است می توان به آسانی انواع کولرهای آبی را خریداری و تهیه کرد که تماما دارای شناسه و قیمت مناسب می باشند.

شرایط استفاده از کولر آبی

برای استفاده از دستگاه کولر آبی باید محیط مناسبی برای قرار گرفتن آن مهیا شود که این امر سبب تولید هر چه بیشتر هوای خنک و افزایش کارایی کولر و نیز افزایش طول عمر و سلامت آن است. از جمله ی این موارد می توان به ضخامت دیواره ها، آفتابگیر نبودن محل قرارگیری، تعداد خروجی های هوا و… اشاره کرد. همچنین به دلیل ورود ریزگردها به داخل کولر و وارد شدن آن ها به داخل فضای خانه بهتر است پوشال ها و محفظه ی دستگاه به خوبی شسته شوند. ضمنا لازم به ذکر است همواره به این نکته که دستگاه ما آب کافی دارد یا خیر باید دقت شود.

خرید کولر آبی

برای خرید کولر آبی چیزی که در مرحله ی اول باید مورد توجه قرار گیرد ابعاد و اندازه ی این دستگاه است. در خرید کولر آبی کوچک و یا ابعاد بزرگ تر آن باید به محلی که می خواهیم این دستگاه را قرار دهیم توجه کنیم. می توانیم با توجه به فضایی که قرار است کولر به خنک شدن هوای آن بپردازد و همچنین با در نظر گرفتن برند هایی که در سطح بازار موجود می باشند و نیز با توجه به قیمت آن ها به انتخاب بهترین گزینه بپردازیم. زیرا، هر کدام از ابعاد تولید شده ی این دستگاه توانایی هوادهی به فضاهایی با متراژ متناسب را دارند.

انواع کولر آبی

دستگاه کولر آبی در انواع مختلفی تهیه می شوند که از نمونه های آن می توان به کولر ثابت، کولر آبی صنعتی، کولر پرتابل یا متحرک، کولر آبی با فن هوادهی پروانه ای و یا کولر آبی سلولزی را نام برد و هر کدام از این نمونه ها دارای ویژگی های خاصی هستند که پاسخگوی نیاز مشتری می باشند.

جمع بندی

همانطور که ذکر شد با توجه به گرمای هوا در فصل تابستان و طاقت فرسا شدن تحمل شرایط آب و هوایی در بسیاری از مناطق به ویژ مناطق گرم و خشک، استفاده از کولرهای آبی در ابعاد گوناگون از قبیل کولر آبی کوچک و… بسیار زیاد و پرطرفدار است. برند های زیادی سالانه با توجه به پیشرفت فناوری و پیشرفت تکنولوژی به ساخت و عرضه ی این محصول می پردازند. خریدارن با مراجعه به سایت اینترنتی جاوید کالا می توانند مدل های مختلف کولر آبی را بررسی و به انتخاب بهترین گزینه با توجه به نیاز خود بپردازند. سایت جاوید کالا از معتبرترین سایت های فروش محصولات خانگی است که با اطمینان از کیفت محصولات و سرعت در ارائه ی خدمات می توانید در آن به خرید کلای مورد نیازتان بپردازید.

خرید آنلاین و قیمت انواع کولر آبی

برای اطلاع از قیمت انواع کولر میتوانید از بخش بالای این صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و براساس نیاز خود اقدام به خرید اینترنتی و آنلاین کولر آبی نمایید. همچنین برای اطلاع از قیمت های به روز انواع کولر آبی میتوانید با شماره های شرکت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان کارشناسان جاوید کالا بهره مند شوید.

برچسب ها لوازم خانگی ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
برترین مطالب از سراسر وب و اینترنت
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 23
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 609
  • بازدید کلی : 9099
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه