loading...

دنیای وب

برترین مطالب از سراسر وب و اینترنت

بازدید : 130
سه شنبه 16 دی 1399 زمان : 12:25

راهنما برای خرید بهترین دوربین مداربسته داهوا

کمپانی بزرگ داهوا به عنوان یکی از معتبر ترین کمپانی های تولید انواع دوربین مدار بسته و سیستم های نظارتی ، در اوایل سال 2001 آغاز به کار کرد و به واسطه تولید و ارائه محصولات بی نظیر و فوق العاده توانست جایگاه ویژه ای به خود اختصاص دهد. آشنایی با دوربین مداربسته داهوا و فناوری های برتر به کار رفته در آن، تیتر مطالبی است که در این مقاله مطالعه می کنید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

آشنایی با محصولات داهوا

به طور کلی محصولات کمپانی داهوا از دوربین های مداربسته تا نرم افزار های تصویری همگی دارای کیفیت و کارایی بالا و ثابت شده ای هستند. محصولات این کمپانی بر اساس پلتفرم باز طراحی می شوند که با انعطاف پذیری بالا به راحتی با دیگر سیستم ها قابلیت ادغام دارند. عملکرد منحصر به فرد این محصولات سبب شده که در کسب و کارهای متفاوت نمونه های از آن را ببینید. بانک، هتل، فروشگاه ها و مکان های از این قبیل با به کار گیری دوربین مداربسته داهوا در صدد حفظ امنیت و نظارت دقیق تر اقدام می نمایند.

دوربین مداربسته داهوا

کمپانی داهوا با بکارگیری ۳۰۰ متخصص و کارشناس کارآمد و ماهر توانسته در تولید محصولات پیشرفته و بر اساس آخرین تکنولوژی ها و فناوری های موجود در دنیا قدم بردارد و در حال حاضر ۶۰۰ اختراع را در جهان به نام خود ثبت نموده است. شهرت جهانی این کمپانی در صنعت نظارت تصویر و بازار دوربین های مدار بسته است و مجموعا در ۱۷ کشور دنیا نمایندگی های فعال دارد.

سطح بندی محصولات داهوا بر اساس فیلتر های خاص

تنوع محصولات داهوا سبب شده که مشتریان برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته دچار سردرگمی می‌شود و به همین دلیل کارشناسان مربوطه تمامی محصولات داهوا را در سطح دوربین مداربسته ، دستگاه DVR و NVR تقسیم بندی نموده اند. از بزرگترین مزیت های این تقسیم بندی ایجاد فیلترهای برای تعیین قیمت، کیفیت و کارایی است، البته لازم به ذکر است که تمامی محصولات در هر سطوح دارای گارانتی های معتبر این کمپانی می باشند.

قاابلیت و فناوری های به کار رفته در محصولات داهوا

با وجود اهمیت این محصولات در امنیت و نظارت شرکتهای بزرگ، کمپانی داهوا با به‌کارگیری تکنولوژی های برتر دنیا سبب موفقیت بیشتر در میان مشتریان خود شده از جمله تکنولوژی های به کار رفته در تولید محصولات داهوا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- الگوریتم IVS:

یکی از ویژگی های دوربین های داهوا تجزیه و تحلیل درست محیط بر اساس پیشرفته ترین استاندار ها می باشد به همین دلیل با به کار گیری الگوریتم IVS سعی در آنالیز محیط به بهترین شکل را دارد. از قابلیت های مهم و اساسی این الگوریتم می توان به نظارت دقیق محیط، جستجو و تشخیص سریع نفوذ، گمشده ها و دیگر مشکلات پرداخت.

دوربین مداربسته داهوا با داشتن قدرت ثبت بالا تصویر چهره، قابلیت شناسایی با کیفیت را فراهم می کند به علاوه با ارسال سریع نسخه ضبط شده به سرور امکان نگهداری و ذخیره سازی آن را افزایش می دهد. الگوریتم IVS شرایطی را در دوربین های ساخت کمپانی داهوا فراهم نموده که به سادگی هر گونه خرابکاری قابل تشخیص هستند، این روند بر اساس تشخیص تغیرات در محیط فراهم می شود.

- Auto Tracking:

علاوه بر قابلیت ضبط و ثبت تصاویر با کیفیت در دوربین های مدار بسته داهوا، امکان رد یابی، زوم کردن، تشخیص و دنبال کردن هر گونه خطا، به عنوان عامل تخلف برای دوربین تعریف شده است که برای بهره مندی از این قابلیت لازم است Auto Tracking را در تنظیمات دوربین فعال سازی نمایید. این قابلیت برای تمامی تصاویر ثابت و پارانوا قابل اجرا می باشد.

دوربین مداربسته داهوا

- آنالیز کسب و کار:

با وجود اینکه دوربین های مدار بسته به منظور حفاظت نظارت و افزایش امنیت در محیط مورد استفاده قرار می گیرد اما با استفاده از قابلیت آنالیز کسب و کار و تجارت می توان امکان شمارش افراد، تشخیص حرارت و از این قبیل امکانات را نیز فراهم نمود. آنالیز تجارت با بررسی رفتار روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه افراد سعی در ذخیره سازی و ارسال گزارش های مفید دارد.این قابلیت شرایطی را فراهم می‌کند که مناطق پر بازدید در فروشگاه‌ها به سادگی قابل تشخیص باشند که در نهایت با بررسی رفتار مشتریان می توان اطلاعات مفیدی در رابطه با محصولات محبوب و پر بازدید کسب نمود.

- فناوری 4K:

کمپانی داهوا برای تولید و ساخت دوربین های مداربسته از تکنولوژی 4K استفاده می‌کند این قابلیت شرایطی را فراهم می سازد که تصاویر ضبط شده با رزولوشن ۴ برابر با کیفیت تر نسبت به دوربین مدار بسته ۱۰۸۰p ریز جزئیات تصاویر را در اختیار افراد قرار دهد به علاوه سبب می‌شود که تصاویر با وضوح بیشتری ضبط و ثبت شوند. البته بهتر است بدانید که استفاده از این تکنولوژی در همه دوربین ها مقدور نیست و کمپانی داهوا و تنها تکنولوژی فردی را در دوربین های مداربسته تحت شبکه IP و HTCVI به مشتریان خود ارائه می نماید.

- نور کم محیط:

یکی دیگر از فناوری های به کار رفته در دوربین های داهوا ضبط و ثبت تصاویر در محیط هایی است که از نور کافی بهره مند نیستند. بر اساس فناوری عنوان شده این دوربین می تواند در محیط هایی که نور آن حتی کمتر از 0.007 لوکس نیز فرایند تصویر برداری را انجام دهد. شایان ذکر است که دوربین مداربسته داهوا امکان ضبط تصاویر را بر اساس متعادل سازی نور محیط به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

- +H.265 Smart Technology:

این قابلیت در واقع ورژن جدیدی از قابلیت H.465 می باشد که امکان بهینه سازی استفاده از پهنای باند و فضای ذخیره سازی را فراهم می نماید زیرا قابلیت افزایش کیفیت تصویر بدون افزایش حجم آن را فراهم می کند.

موارد استفاده از دوربین داهوا

همانطور که عنوان شد کاربرد دوربین داهوا در انواع کسب و کار انتخاب بسیار هوشمندانه است. این دوربین با داشتن قابلیت های متنوع و بی نظیر امکان تصویر برداری با کیفیت و شفاف را فراهم می سازدو به علاوه می توانید با خرید نمونه های ویژه ای از دوربین مداربسته داهوا از وضوح تصویر بهتر و مطابق با آخرین فناوری روز دنیا نهایت استفاده را ببرید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
برترین مطالب از سراسر وب و اینترنت
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 235
  • بازدید سال : 503
  • بازدید کلی : 8993
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه