loading...

دنیای وب

برترین مطالب از سراسر وب و اینترنت

بازدید : 51
شنبه 21 اسفند 1400 زمان : 12:03

تعویض و تعمیر باتری گوشی سامسونگ

برای این که بفهمیم چه زمانی لازم است تا باتری گوشی سامسونگ خود را تعویض کنیم راه های بسیار زیادی وجود دارد که برخی از آن ها راحت و برخی نیز دشوار هستند. متاسفانه در اکثر اوقات نمی توان باتری گوشی سامسونگ را تعمیر کرد و با مراجعه به مغازه های تعمیرات موبایل سامسونگ، احتمالا باتری قدیمی را دور و یک باتری جدید روی آن می اندازند. البته برخی از اقدامات نرم افزاری مانند شارژ و دشارژ کردن باتری، کالیبره کردن باتری، ریست کردن گوشی و … را روی باتری گوشی تست کنید که اگر باتری درست نشد به ناچار باید آن را تعویض کنید. نکته مهمی که وجود دارد این است که سعی کنید از باتری های اورجینال و اصلی استفاده کنید.

تعمیر کردن برد موبایل سامسونگ:

برد موبایل سامسونگ یکی از مهم ترین بخش های گوشی سامسونگ می باشد که بسیاری از قطعات دیگر روی این برد قرار دارند مانند آی سی تغذیه، پردازنده، هارد، چیپست و … بروز عوامل مختلف می تواند باعث صدمه دیدن به برد گوشی شود مانند ضربه خوردن و نفوذ رطوبت به داخل گوشی که یکی از دو عامل مهم در خرابی برد گوشی های سامسونگ می باشند. در این صورت تنها راه مراجعه به مغازه های تعمیرات موبایل سامسونگ می باشد که به صورت تخصصی مشکل گوشی شما را حل کنند.

تعمیرات موبایل سامسونگ

مشکل توقف شارژ بی سیم در تعمیرات گوشی سامسونگ

این روش قدرت توان شارژ بسیار کند تری نسبت کابل دارد و اگر تقریبا زیاد از جایگاه شارژ بی سیم استفاده می کنید احتمالا با خطای ” شارژ بی سیم متوقف شد” روبرو خواهید شد. جهت حل این مشکل می توانید از روش های زیر استفاده کنید.

بازگردانی گوشی سامسونگ به حالت کارخانه: برای این کار می توانید وارد تنظیمات گوشی خود شوید و به بخش About Phone بروید و سپس گزینه Reset را انتخاب کنید و بعد از آن گزینه Factory Reset را انتخاب کنید تا عملیات شروع شود. اگر بعد از این مراحل مشکل گوشی حل نشد، بهترین راه حل جهت تعمیر گوشی سامسونگ مراجعه به مغازه های تعمیرات موبایل سامسونگ یا نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ است.

خالی کردن Cache موبایل:

  • خاموش کردن گوشی.
  • نگه داشتن کلیدهای Home + Power + Volume up.
  • هنگامی که لوگوی سامسونگ نشان داده شد، در حالی که دکمه های زیاد کردن صدا و Home را نگه داشته اید دکمه Power را رها کنید.
  • هنگامی که لوگوی اندروید را دیدید دکمه های دیگر را نیز رها کنید.
  • سپس می توانید با دکمه کم وزیاد کردن صدا، گزینه Wipe Cache Partition را انتخاب کنید.
  • برای انتخاب کردن گزینه مورد نظر می توانید از Power استفاده کنید.
  • در نهایت نیز هنگامی که پیغامی روی صفحه نمایش داده شد، گزینه “Yes” را بزنید. حالا می توانید صبر کنید تا Cache گوشی شما خالی شود.

ریبوت کردن دستگاه:

  • نگه داشتن دکمه کم کردن صدا.
  • نگه داشتن کلید روشن و خاموش کردن دستگاه جهت ریبوت شدن.
  • در نهایت نیز دستگاه را روی شارژ بی سیم قرار دهید و آن را امتحان کنید.

مشکل هنگ کردن مداوم گوشی سامسونگ:

علت اصلی این مشکل می تواند مربوط به بخش نرم افزاری باشد بدین صورت که امکان دارد برنامه هماهنگی لازم با بخش سخت افزار گوشی سامسونگ را نداشته باشد و به خاطر همین هنگام روشن شدن گوشی با هنگ شدن مواجه شوید. البته ویروسی شدن گوشی نیز عامل مهمی در هنگ کردن گوشی سامسونگ می باشد با این حال بهتر است که از افراد متخصص در زمینه تعمیرات موبایل سامسونگ کمک بگیرید. اگر نیز خودتان مایل بودید که مشکل را حل کنید می توانید یک بار گوشی سامسونگ را ریستارت کنید و هنگام روشن شدن، گوشی را به تنظیمات کارخانه برگردانید.

علت از کار افتادن تاچ گوشی سامسونگ:

بروز این مشکل نیز ریشه در مشکلات نرم افزاری دارد اما برخی از اوقات نیز آسیب دیدگی های LCD می تواند باعث بروز این مشکل شود. اگر مشکل نرم افزاری باشد که برای حل این مشکل می توانید با ویروس کشی، ریست فکتوری یا آپدیت کردن گوشی مشکل را حل کنید. برخی اوقات نیز می توانید با تنظیم کردن مجدد تنظیمات تاچ مشکل را حل کنید.

روشن نشدن گوشی سامسونگ:

اگر گوشی سامسونگ شما روشن نمی شود جای نگرانی نیست و قبل از مراجعه به مغازه های تعمیرات موبایل سامسونگ بهتر است خونسردی خود را حفظ کنید و این موارد ساده را انجام دهید. در ابتدا گوشی خود را به شارژر وصل کنید شاید باتری گوشی به دلایل مختلفی خالی شده باشد. اگر گوشی شارژ نشد پس احتمالا باتری موبایل آن دچار مشکل شده است یا این که شارژر و پریز برق مشکل دارد. متاسفانه تعویض کردن باتری گوشی سامسونگ یک کار تقریبا غیر ممکن است و هنگام خراب شدن باید آن را با یک باتری نو تعویض کنید.

عدم شناسایی سیم کارت در گوشی در تعمیرات موبایل سامسونگ

وجود داشتن سیم کارت روی گوشی یکی از مهم ترین مواردی است که حتما باید به آن دقت کنید و اگر سیم کارت روی گوشی نباشد، بخش های مهم آن کار نمی کند. عدم شناسایی سیم کارت یکی از عمده مشکلاتی است که به مغازه های تعمیرات موبایل سامسونگ یا نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ ارجاع داده می شود. علت اصلی بروز این مشکل می تواند مشکلات نرم افزاری باشد یا این که امکان دارد به دلیل جا به جایی های زیاد سیم کارت، سوکت های سیم کارت دچار خرابی شده باشند.

تعمیرات گوشی سامسونگ

مشکل داغ شدن موبایل سامسونگ:

علت اصلی داغ شدن موبایل به خاطر حجم بالای پردازش هایی است که در آن اتفاق می افتد که هر چقدر شما بیش تر از گوشی سامسونگ خود کار بکشید و از آن استفاده کنید، به همان اندازه نیز داغ تر می شود. اما گاهی اوقات نیز داغ شدن گوشی بسیار زیاد می شود و به طوری که لمس کردن گوشی برای شما سخت خواهد بود و در این شرایط حتما باید به مغازه های تعمیرات موبایل سامسونگ یا نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ مراجعه کنید. یکی از مهم ترین عوامل در زمینه داغ شدن گوشی های سامسونگ می تواند مربوط به خرابی باتری گوشی باشد. البته موارد دیگری نیز مانند استفاده از شارژ های تقلبی، اجرای همزمان چندین برنامه باهم، استفاده زیاد از اینترنت، اختلالات سی پی یو و …می تواند علت این مشکل باشند. جهت حل این مشکل می توانید قاب گوشی را جدا کنید و برنامه های پس زمینه گوشی را متوقف کنید. اگر بعد این کار باز گوشی شما داغ بود پس بهتر است آن را به یک فرد متخصص در زمینه تعمیر گوشی سامسونگ نشان دهید.

مشکل خرابی میکروفون در تعمیرات گوشی سامسونگ

اگر هنگام صحبت کردن با گوشی صدای شما به مخاطب مقابل نمی رسد یا حتی هنگام ضبط ویدیو یا صدا، با مشکل صدا مواجه می شود پس باید بگوییم که میکروفون گوشی شما خراب شده است. خراب شدن میکروفون در موبایل به دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری مربوط می شود که حتی بسیاری از ویروس ها که از اینترنت به گوشی شما ورود پیدا کرده اند باعث اتفاق افتادن این امر شده اند. قبل از این که گوشی خود را به مغازه های تعمیرات موبایل سامسونگ ببرید بهتر است که یک بار گوشی را ریستارت کنید و اگر درست نشد باید میکروفون را تعویض کنید. جهت تعویض کردن میکروفون نیز باید ابتدا ابزارهای باز کردن گوشی را داشته باشید و بعد از باز کردن گوشی و درآوردن میکروفون آسیب دیده، میکروفونی که خریده اید را جایگزین آن کنید و دوباره گوشی را ببندید.

مشکل کند کار کردن موبایل سامسونگ:

عوامل مختلفی مانند برنامه های پس زمینه گوشی، ویروسی شدن، باتری جعلی، خراب بودن سی پی یو، آپدیت نکردن سیستم عامل و … می توانند از دلایل مهم کند کار کردن گوشی های سامسونگ باشد. قبل از مراجعه حضوری به مغازه های تعمیرات موبایل سامسونگ، بهتر است که تمام برنامه های پس زمینه را ببندید و اگر حافظه گوشی پر است آن را تا حد امکان از فایل های غیر ضروری خالی کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ

مشکل شارژ نشدن گوشی سامسونگ:

یکی از مهم ترین علت های شارژ نشدن گوشی سامسونگ می تواند وجود مشکل در سوکت گوشی، خرابی آداپتور، محدودیت در باتری گوشی، خرابی کابل شارژر، گرد و غبار، بی توجهی به نکات ایمنی، عدم کالیبراسیون باتری موبایل و … باشد. پس هنگامی که با مشکل شارژ نشدن گوشی موبایل سامسونگ مواجه شدید، بهتر است تمام مواردی را که گفتیم تست کنید و بعد از مشخص شدن علت آن، می توانید جهت رفع آن به افراد متخصص در زمینه تعمیر گوشی سامسونگ مراجعه کنید.

مشکل تعمیر سوکت شارژر موبایل سامسونگ:

با اینکه گوشی های سامسونگ دارای کیفیت بالایی می باشند اما گاهی اوقات کاربران به دلیل استفاده نادرست از گوشی، با مشکل خرابی سوکت مواجه می شوند. بروز این مشکل می تواند منجر به عدم شارژ شدن مناسب گوشی، عدم اتصال کابل، عدم شناسایی گوشی توسط کامپیوتر و … شود. معمولا در بیش تر مواقع معمولا سوکت شارژر موبایل را تعویض می کنند که با این کار گوشی سامسونگ به خوبی شارژ می شود و دیگر مشکلی ندارد. جهت انجام این کار نیز می توانید با مراجعه حضوری به مغازه های تعمیرات موبایل سامسونگ یا نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ جهت حل این مشکل اقدام کنید. اگر خودتان مایل به تعویض سوکت شارژر بودید می توانید در ابتدا یک سوکت جدید تهیه کنید سپس گوشی را با احتیاط باز کنید و سوکت جدید را با سوکت آسیب دیده تعویض کنید.

نمایندگی سامسونگ در علاالدین:

لیست نمایندگی های سامسونگ در کشور بسیار زیاد است که نوشتن لیست همه ی آن ها در این جا زمان بر است اما یکی از مهم ترین این نمایندگی ها، نمایندگی سامسونگ در علاالدین می باشد که هنگام بروز مشکلی خاص برای گوشی سامسونگ تان می توانید به این نمایندگی مراجعه و پیگیر کارهای خود باشید.

فروشگاه سامسونگ علاالدین مرکزی: تهران، خیابان جمهوری، مجتمع علاالدین، طبقه همکف، پلاک ۱۴/۱۶.

تلفن تماس: ۶۶۷۱۸۸۸۰

تهران، منطقه ۱۱، جمهوری، تقاطع خیابان حافظ، پاساژ علاالدین، طبقه پنجم، واحد ۵۰۷.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۷۶۰۷۳۹۰۲۱ – ۶۶۷۳۴۲۶۷

خدمات موجود در نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ:

  • ارائه خدمات منحصر در حوزه تعمیرات تمامی محصولات سامسونگ.
  • رائه سرویس های مشاوره ای رایگان و تخصصی در بخش فروش.
  • ارائه تسهیلات تکمیلی پس از فروش خارج از قرارداد شرکتی.
  • ارائه سرویس در محل برای تمامی محصولات سامسونگ.
  • ارائه تضمین های کتبی و معتبر کیفیت خدمات رسانی.
  • تعمیر و بازیابی تبلت در نمایندگی سامسونگ تهران.
  • ارائه خدمات پس از فروش شرکتی و اصل.
  • سرویس دوره ای محصولات سامسونگ.
  • ترمیم و رفع ایراد تجهیزات کامپیوتر.
  • رفع مشکل و سرویس اسپلیت.
  • فروش محصولات سامسونگ.
  • تعمیر محصولات سامسونگ.
  • آموزش تعمیرات سامسونگ.
  • ترمیم و ریکاوری موبایل.
  • رفع مشکلات تلویزیون.
  • تعمیرات پرینتر.
  • رفع ایراد کپی.
  • تعمیرات فکس.

تعمیرات گوشی سامسونگ

تعمیرات قابل انجام در نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ:

  • تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری دوربین موبایل.
  • رفع مشکل هنگ کردن گوشی سامسونگ.
  • رفع اختلالات نرم افزاری سامسونگ.
  • تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل.
  • تعویض گلس ال سی دی موبایل.
  • تعمیر اسپیکر موبایل سامسونگ.
  • تعمیر و تعویض تاچ سامسونگ.
  • بازیابی هارد گوشی سامسونگ.
  • رفع مشکل روشن نشدن گوشی.
  • تعمیر سوکت شارژر سامسونگ.
  • تعمیر برد موبایل سامسونگ.

سخن پایانی:

در این مقاله نکات مفیدی درباره تعمیرات موبایل سامسونگ، نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ، نمایندگی سامسونگ در علاالدین و … را باهم بررسی کردیم. همچنین برخی از مهم ترین مشکلاتی که کاربران گوشی سامسونگ با آن مواجه می شوند را توضیح و جهت حل آن نیز راهکارهایی ارائه دادیم. دقت داشته باشید که هنگام بروز مشکلی در گوشی سامسونگ، بهترین راه حل مراجعه به مغازه های تعمیرات موبایل سامسونگ می باشد که اگر این امر برای شما امکان پذیر نبود، می توانید از نکاتی که در این مقاله گفتیم جهت حل مشکل گوشی خود استفاده کنید.

برچسب ها تعمیرات موبایل ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
برترین مطالب از سراسر وب و اینترنت
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 247
  • بازدید سال : 515
  • بازدید کلی : 9005
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه