loading...

دنیای وب

برترین مطالب از سراسر وب و اینترنت

بازدید : 46
يکشنبه 9 آبان 1400 زمان : 14:50

شرکت ایزی پک با ارائه خدمات اسباب کشی به دنبال ترویج فرهنگ نوین در حوزه جابجایی و نقل مکان است. ما در ایزی پک به دنبال موثرترین راه‌ها و در عین حال ارزانترین روش ممکن جهت اسباب کشی شما هستیم. حال در ادامه این مطلب شما را با خدماتمون آشنا می‌کنیم، با ما همراه باشید!

خدمات ایزی‌پک

ما با ارائه دو خدمت نوین در حوزه جابجایی توانستیم تا حد زیادی اسباب کشی را برای عموم آسان کنیم. خدمات ما با دو نام تجاری اسباب کشی کامل و خدمات بسته بندی عرضه شده است.

اسباب کشی ایزی پک

خدمات اسباب کشی کامل

ایزی پک به منظور سهولت کارها و کاهش وظایف شما، خدمات اسباب کشی کامل را ارائه داده است. در این خدمت ما تمام امور مربوط به اثاث کشی شما را بدون کوچکترین دخالت شما انجام می‌دهیم، یعنی از بسته بندی گرفته تا چیدمان در محل جدید! در اولین مرحله همکاری، ما کارشناسانی را جهت برآورد قیمت و هزینه اسباب کشی به منزل شما اعزام می‌کنیم و پس برآورد هزینه و پاسخ به سوالات احتمالی شما، درصورت رضایت طرفین همکاری ما با صدور پیش فاکتور آغاز می‌شود. سپس بعد از تعیین روز جابجایی نیروهای ما به همراه یک ناظر فنی جهت نظارت کامل بر پروسه جابجایی و انجام هماهنگی‌های لازم با شرکت، در محل شما حاضر می‌شوند. نیروهای بسته بند ما با کمک متریال و لوازم بسته بندی که از قبل با خودشان به همراه دارند، وظیفه مربوط به ایمن سازی و بسته بندی وسایل خانه یا محل کار شما را با دقت کامل انجام می‌دهند. درضمن نیروهای فنی ما هم تمام امور مربوط به بازکردن و دمونتاژ اثاثیه بزرگ منزل مانند، یخچال، لباسشویی، تخت خواب، لوستر و...

پس از اتمام پروژه بسته بندی، به سراغ جابجایی و حمل وسایل می‌روند. نیروی های ما تمام وسایل خرده ریز و بزرگ خانه شما را بدون کوچکترین آسیب و خسارات احتمالی به دیوار یا راه پله تا کامیون، حمل می‌کنند و سپس در محل جدید به همین شیوه و حساسیت در منزل جدید قرار می‌دهند.

در نهایت با ذوق و سلیقه مشتری مبلمان و دیگر لوازم بزرگ منزل را در خانه شما می‌چینند تا منزل شما در کمترین زمان ممکن آماده زندگی شود.

بسته بندی اثاثیه منزل

خدمات بسته بندی اثاثیه منزل

این خدمت همانطور که از نامش پیداست مخصوص بسته بندی لوازم منزل است. در اصل این سرویس با هدف مدیریت هوشمند هزینه‌ها ارائه شد تا افرادی که قصد پس انداز یا صرفه جویی در این امور را دارند نیز بتوانند با ایزی پک همکاری داشته باشند. در این مسیر ما تمام وظایف مربوط به بسته بندی اثاثیه منزل را با دقت و حساسیت بالا انجام می‌دهیم تا در هنگام حمل و جابجایی آن‌ها آسیبی به وسایل شما نرسد. مانند مرحله اول خدمات اسباب کشی ایزی پک ،نیروهای بسته بندی ما با متریال بسته بندی به محل شما اعزام می‌شوند و پس از جمع‌آوری و بسته بندی اثاثیه منزل شما با کمک پلاستیک حباب دار تمام ظروف شکستنی و عتیقجات شما را لایه پیچی می‌کنند و سایر وسایل خانه را با متریال مرتبط با خود ایمن سازی!

درضمن، همکاران ما با استفاده از لیبل‌ها و برچسبهای هشداردهنده، کارتن اسباب کشی شما را علامت گذاری می‌کنند تا در منزل جدید با بدانید کدام کارتن برای کجاست! حتی با کمک این برچسب های هشدار دهنده نیروهای حملی شما با آن ها هماهنگ می‌کنید هم در حمل کارتن اسباب کشی از محتویات داخل آن باخبر می‌شوند و اگر جنس حساسی درون آن‌ها قرار داشت، با احتیاط کامل کار خود را انجام می‌دهند.

فروشگاه ملزومات اسباب کشی ایزی پک

ما در ایزی پک علاوه بر خدمات مرتبط با اسباب کشی ، فروشگاهی جهت عرضه لوازم بسته بندی راه اندازی کردیم تا هر شخصی از هرکجای ایران که قصد جابجایی دارد می‌تواند در کمترین زمان ممکن وسایل بسته بندی خودشان را دریافت کنند. ایزی پک از کوچکترین متریال موجود تا بزرگترین آن‌ها را در فروشگاه خود گنجانده! ابزارهایی مانند: پلاستیک حباب دار ضربه گیر، کارتن اسباب کشی ارزان ، چسب پهن، بقچه زیپدار، کاور لباس و...

کارتن اسباب کشی یکی از برترین ملزومات اسباب کشی محسوب می شود که به عنوان مستحکم نمودن و بسته بندی انواع لوازم منزل مورد استفاده قرار میگیرد. برای مشاهده تمامی محصولات کارتن اثاث کشی شرکت ایزی پک می توانید با مراجعه به فروشگاه ایزی پک ، تمامی کارتن های اسباب کشی در سایزها و ابعاد های مختلف را مشاهده به اقدام به خرید اینترنتی نمایید.

کارتن اسباب کشی ایزی پک

کلام آخر

اولین هدف ایزی پک بومی سازی فرهنگ اثاث کشی در جامعه ایرانی است. ما با الگوبرداری از فرهنگ اروپایی از سال 1390 سعی کردیم تا فعالیت خود را بطور کاملتر و جامع در ایران ادامه دهیم و تا امروز هم علاوه بر مردم عادی ارگان‌های دولتی مانند سفارت‌های کشورهای خارجی هم جز مشتری‌های ثابت ما هستند. هدف ما در نهایت عرضه خدماتی در خور ایران و ایرانیست و اینکه از کار کردن و مشارکت صاحب خانه تا حدامکان جلوگیری کنیم.

برای اطلاع از خدمات و تعرفه‌های شرکت ایزی پک می‌توانید نام ایزی پک را در گوگل سرچ کنید و یا با شماره ۰۲۱۲۲۷۳۰۱۰۰ تماس حاصل فرمایید و از مشاوره‌های خوب کارشناسان ایزی پک بهره مند شوید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
برترین مطالب از سراسر وب و اینترنت
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 23
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 600
  • بازدید کلی : 9090
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه